dimarts, 28 de setembre del 2010

JOCS DE PISTA COBERTA


Ei, noies i noies!!!

demà comencem els jocs de pista coberta. S'estrenaran 4rtA contra 4rtB amb el joc de BÀSQUET!!. Recordeu que heu de ser 5 jugadors, però si sou més podeu fer canvis. Els equips els heu de fer vosaltres, amb un bon treball col.laboratiu. Recordeu ser ben puntuals, quan sortiu al pati del matí. Us esperem al pati de baix, a les cistelles més baixetes.


La resta de companys, podeu venir a animar, que també és molt important en qualsevol competició!!


Ah, per cert!! Mireu la cartellera del passadís, teniu penjat l'horari i les normes d'aquest esport!!!
BONA SORT A TOTS!!

4 comentaris:

  1. hola Raquel, Silvia, i Nuria soc el Sergi de 5è b jo crec que els jocs de pista coberta estan molt bé per qu ns ho passem molt bé al pati i tmbè per que aprenguem a jugar millor a futbol basquet... adeu.

    ResponElimina
  2. ola soc el Jordi de 4a .aixo va a 4b . U troveu just qe ens hagin expulsat de basquet NO dons nosaltres em desidit que us respectarem i vosaltres tambe .AAAAAADDDDDDDDDDEEEEEEEUUUUUUUUU

    ResponElimina
  3. Pau Plana, Tomàs Lomero i Pau Ripoll11 d’octubre del 2010, a les 5:44

    Hola Raquel, Silvia i Sergi, els jocs de pista coberta són molt guais.

    ResponElimina
  4. Sóc el Ramon, quan vam guanyar el partit de bàsquet, algú de 4tA o de 4tB es van començar a esbarallar, i vam discutir.encara que jo no vaig fer res,usdemano disculpes de par meva i dels meuscompanys.

    ResponElimina